2013. november 20., szerda

∞ Prologue ∞

Ahogy  a füstölő füstjét néztem , úgy jutott eszembe az anyámmal való vita . Hirtelen jött gondolat volt az , hogy beintek anyámnak és elmegyek .. Elmegyek messze , hogy ne kelljen elviselnem , azt amit egész nap csinál .. Drog, pia, cigi .. Igen ez az anyám élete , de mégis szeretem , mert akár hogy is , de nevelt  .. Le kell lépnem nem akarok hozzá a kórházba bemenni még egyszer , vagy akár a detoxikáló előtt várni rá  , és abban reménykedni MAJD TALÁN holnap , igen holnap megváltozik . Elegem van . Kell egy kis szünet , távol tőle . Ahogyan füstölgött , és vége lett . Úgy figyeltem fel egy nagy csörrenésre . Szívem megrezzent szemem kitágult . FÉLTEM , MEGIJEDTEM  .  Az emeletről gyors lefutottam .Csak a konyhában anyámat láttam a földön , gondoltam megint belőtte magát . A hideg kezdte testemet átjárni , mikor megláttam teste rázkódik . Kezében halomnyi gyógyszeres doboz , majd ahogy tovább pásztáztam láttam rajt vágásokat és a lábánál egy nyugtatós pakkot . Közelebb mentem hozzá és hátára fordítottam , láttam hasán a 'feliratot' . ' TE KÖVETKEZEL , MENEKÜLJ! '. Éreztem , hogy nem vagyok egyedül a házban , hogy lát valaki , figyel és minden tettemet lássa . A fülemhez kaptam a telefont , és a mentőket tárcsáztam , mire arra gondoltam , hogy anya holttestén az az írás nem hiába volt . Futottam a cuccomért fel a szobába tél ideje van . Hideg , és szakadó eső . Erre az országrészre nem jellemző a tiszta hó , csak a havas eső . Felvettem sötétkék farmerdzsekim , meleg bundás csizmám . Neki indultam az éjszakának . A város egy olyan részére keveredtem a sötétben ahol még sosem jártam. Reszkettem , mert féltem,fáztam . Nem tudtam feldolgozni a dolgokat .. Anyám képe a fejembe járt és a hasán a felirat . Egy hosszú sikátor mellett haladtam el , amit egy nagy épület követett . Az épületből , amit én lakatlannak láttam fickók jöttek ki . Az esőben kissé homályosan láttam , és fáradt is voltam . Nem igazán voltak ismerőseim,barátaim . EGYEDÜL VOLTAM . Egy telefonfülkéhez rohantam oda , mert bőrig áztam , és egy taxira is szükségem volt. Ahogy beléptem a fülkébe egy ismeretlen alak lépett oda hozzám , és egy rongyot tartott szám elé , másra nem emlékszem . Csak a kómálygó sötétre , amit szemem érzékelt , és a fójtó rongyra .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése