2013. november 20., szerda

∞ Part Eliminated ∞

Mikor leragadt szemeim nehezen ki nyíltak , csodálva tekintettem körbe a kis szobában.  Ami feltűnt nem otthon vagyok, és a hely kinézete rosszabb mint egy odúé. Gyors az ajtóhoz futottam, de rá kellett jönnöm kulcsra van zárva. Ekkor eszembe jutott a telefonfülkében történtek. Szívem kissé gyorsabban kezdett verni. Az ajtóhoz ballagtam és dörömbölni kezdtem. Meghallottam két férfi hangot. Talán az egyik egy 30 körüli lehetett a másik  pedig talán velem egy idős, 19-20 éves. Nagy léptekkel közeledtem a kis fekhely felé és gyors leültem. Hallottam , hogy az egyik fickó a kulccsal babrál . Kis szórakozás után sikerült neki kikulcsolni az ajtót . Rezzenéstelen arccal néztem a pasast , aki épp velem szemben állt , talán másfél méternyire . -Tökéletes leszel! - Mormolta orra alatt . Amire egy kicsit értetlenebbül néztem , majd nem bírtam tovább . Kikeltem magamból , és ordibálni kezdtem . -Hol az anyám , hol vagyok én , miért vagyok itt ? -Kezdtem bele mondandómba mikor , mély dörmögös hanggal rám szólt : KUSSOLJ! Egy kis tiszteletet nevelhetett volna beléd az a kurva . Öltözz fel. - parancsolt rám és oda dobott egy miniruhát . Én ez nem húzom fel.  - Löktem oda neki a szavakat . Mire egy pisztolyt rántott elő farzsebéből . Két percet adok  kislány!- Hallattata a szavakat. Nagyon megijedtem , így természetes volt , hogy egyszerre felhúzom az igen csak rövidre sikerült textilt .
Nem ment ki , ezért kénytelen voltam előtte öltözni. Kiinvitált a kis szobából és a hatalmas folyosóra mutatott . Végig mentünk az egész folyosón szinte mire kimondta az álljt. Talán épp egy iroda lehetett az ,kopogtatott ,erre csak a válasz jött , inkább, tett .. A franc kezdtem magamba feleszmélni . A szobában hatalmas bőrkanapé 'család' villant fel , a csillár talán ezüstből volt . Egy meglehetősen gazdag srác ült a szoba közepén levő garnitúrán . Kezében egy füves cigi . A kis helység úgy nézett ki , mintha füst szivárgás lett volna. -Gyere üllj le - Szólt a másik , azt hiszem ő itt a 'főnök' .
Kezdtek bele beszélgetésükbe :
-Drew megfelel . - vetette fel a 'főnök' a kérdést , egy ördögi vigyorral .
-Egy életen át , majd rám kacsintott és kajánul elnevette magát .
-Tudod mennyi az ára . - Mutogatott a kezével .
Tehát a srác neve Drew . Igazi rosszfiús név mit ne mondjak ..  A mosolya megbabonáz , de akkor is . A tegnapi nap kezdett vissza jönni, a 'kép' is összeáldogálni akart .
Sétáltam az utcán a fülke felé , mikor egy férfi elrabolt . Reggel itt kelltem , tehát BIZTOS a rablás . Most meg itt ülök és egy vén pasas ad el egy pénzes zsáknak ?! Nem hagyhattam, szó nélkül mire megszólaltam volna a srác adott egy pohár vizet . - Biztos szomjas vagy , mondta , miután lerakta a kis poharat a dohányzó asztalra. Már csak arra emlékszem , minden ismét szürkült és a bőr anyagára zuhantam . Talán nem kellett volna innom ,a 'vízből'?!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó gyorsan a kövit :) Itt az én blogom linkje nagyon méltányolnám ha benéznél és hagynál pár komit .Előre is köxi :)

    VálaszTörlés
  2. Hopsz a linket lehagytam :)
    selenagomezelete.blogspot.sk/

    VálaszTörlés