2013. november 23., szombat

∞ Morning ∞

 Először is ! Nagyon szépen köszönöm a fejlécet Szauer Biankának ! Nagyon ügyes vagy ! És köszönöm a 140 látogatót .: )
Ők tartsák bennem a lelket , nem irtam ki mikor lesznek új részek . ..Nyilván majd akkor ha ráérek .
Köszönöm a előző részhez a komit is . Remélem ez a rész  jobban tetszik majd . #xoxo









Jó olvasást!
Reggel a lágy szellő simította másodperceként az arcom. Iszonyatosan sajgatott fejem , de rájöttem már nem a bőrkanapén feküdtem . Egy puha ágyon pihentem , körülöttem minden gyönyörű volt . A szoba egy felén pihent a fekhely , ami egy hatalmas francia ágyat jelent . Szembe vele egy gardrób. Kissé meglepett , hogy ennyire 'tisztaság' van .
Elégnek tartottam a kis élmény bemutatót , így lementem. Láttam az 'elrablóm' , )hisz nem ő rabolt el Ő csak megvett egy szép kis összegért.( épp egy ribancot tapogatott, mit ne mondjak leesett az állam . Lehet , hogy ebben a szép nagy házban a többi szoba is egy ellopott/megvásárolt lányt rejteget?
Mikor meglátott valamit mormolt a lánynak. Ekkor végig futott egy gondolat az agyamon , minek tart ő ennyi lányt itt ? A lány leszállt a bárszékben ülő srácról .
-Hello.  köszönte , majd megölelt persze az ölelését nem viszonoztam .
- Szia.
-Mi van miért nem ölelsz meg ? . Nézett rám mélységesen összeráncolt szemöldökkel
-Ezt nem mondod komolyan, hogy még öleljelek meg mikor elraboltál .
-Álljunk meg egy szóra kicsim . Egy nem raboltalak el , kettő semmi közöm a múltadhoz . Nekem csak munkára kellesz .
- És mit vársz ? mondjak köszönetet , mert megöltétek az anyám és elveszitek az életem ?
-Szóval neked az élet , hogy nincsenek barátaid , az anyád egy kurva aki a saját üzletébe bukott bele? .
Ránéztem félve majd vissza futottam a szobába , és a párnába folytva könnyeim gondolkodtam . Vajon milyen üzletről beszélt ? ! Nem értem anya a saját üzletébe bukott bele? Dehát nem is dolgozott,mert rég kirúgták , vagy is nekem ezt mondta . Talán mind végig hazudott nekem . Egyáltalán ő  az anyám ? Csak a kérdések amik cikáztak a fejemben . A srác bejött a szobába és lecsüccsent az ágy(am) végére . - Mit akarsz ? - Néztem rá dühösen . -Húzd fel a ruhákat , tusolj le , öltözz fel , szedd rendbe magad . Mondta hatalmasul lenézően . Értetlen képet vágtam rá ,de akkor sem értettem mit akar .
Már a szoba ajtajánál járt , mikor feltette a kérdést : - Amúgy , hogy hívnak ?
-Grace . Válaszoltam amolyan 'téged , hogy hívnak ' módon .
-Drew , Drew Bieber . Majd becsukta maga mögött az ajtót .
Neki láttam, eddig csak a szoba ágy részéig jutottam el . Megpillantottam egy ajtót  aminek a velem szemközt levő részére volt egy táblára firkantva 'Bathroom' . Beálltam a zuhany alá a 'forró' vizet magamra engedve hagytam ,hogy arcomon minden egyes kis vízcsepp végig fusson. Hirtelen mozdulattal el zártam a csapot . Végre megszabadultam a sok piszoktól ami rajtam volt . A törölközővel magamra tekerve léptem ki a kis szobából , majd mikor kinyitottam az ajtót váratlan meglepetés ért . Drew volt az , az ágyon feküdt meglehetősen aludt . Egy kis cetli volt a kezében . A sárga papírt óvatosan kivettem a kezéből , majd elfordultam és olvasni kezdtem .
'Szia , ha felöltöztél gyere le ! Be avatlak az 'elraboltak' világába !'
Sejtelmem sem volt mit jelent az elraboltak világa . Talán nem is szeretném tudni. Gondolat menetemet , a kis idióta gyerek kezei szakították meg ami derekamat karolta . Megfordultam és ellöktem magamtól  a törölköző elkezdett rólam eközben lecsúszni . Szorosabbra húztam oldalát , mire Drew a falnak lökött és a fülembe súgta . 'Lesz ennek még folytatása' Kicsit meghökkentem , de miután kiviharzott az ajtón levő kis reteszt elhúztam . Hátha vissza jön . Érdekesen hangzik , hisz alig fél napja 'ismerem' ,de egy dologban biztos vagyok , hogy erőszakos és durva . Miután sikeresen felöltöztem  lesiettem a nappaliba . Ami  annyiból állt , hogy egy hatalmas kanapé egy gyönyörű bézs színű szőnyeg és egy hatalmas tévé . Drew mellett volt csak hely , ugyanis a többi helyen lányok ültek . Sejtettem mormogtam magamban.. Amiben viszont biztos voltam , hogy mi lányok csak ketten lakunk a kis tuskóval . Felpattant Drew és elkezdte mondani , hogy mi is lesz az a bizonyos munka . Mikor kiejtette a száján szemem elkerekedett és a szám azt a bizonyos "o" formát vette fel . Én biztos nem !- Mondtam maga biztosan a falatnyi ruhában . Mire a többi lány rám nézett és a fejüket jobbra-balra mozgatták . Bizonyára azért , hogy hallgassak , mert ennek következménye lesz .
Akkor is ,hogy akarhatja azt egy ember , hogy a bárjában dolgozzunk . Úgy , hogy kényszerítenek minket , sőt még öreg fazonoknak kellene riszálni ?
Jó akkor maradsz - törte meg a csendet Drew a bunkó formájával . Minden lány kétségbeesetten tekintett rám . Nem tudom mi várhat rám , de nem hiszem , hogy a legjobb.

3 megjegyzés: