2013. november 24., vasárnap

∞ Game ∞

                                              Nos igen , életemben először írok fiú szemszögből:)
                                                       Kíváncsi vagyok a  véleményetekre!
                                                 KÖSZÖNÖM a  248  * látogatót . #pusszancs:)



Most itt egy fiút képzeljetek el:D

Alig telt bele néhány perc a lányok el is tűntek .Ekkor Drew hangja csengett füleimbe .
- Kincsem , csak ketten vagyunk . - mondta .
Igen és azt hogy ketten vagyunk eltölthetnénk valamivel , ha érted mire gondolok .-kacsingattam felé . Mire egy kaján vigyor ült ki szájára .
-De előtte együnk . -Mondtam . Két napja most eszek talán másodszor .
Gyors ettünk . Drew kétségesen nézte , azt mikor az utolsó falatokat nyeltem le . Egyszer csak felpattant a székből . Közeledett felém , de én csak a tányért a mosogatóba helyeztem .
-Cica ez egy felejthetetlen éjszaka lesz . -Súgta bele a fülembe , testem kissé megborzongott a csikiző érzéstől , de arcán a kaján vigyor fent ékeskedett .
Szembe voltunk egymással , derekamra helyezte kezét . Onnan levezette őket fenekemre , majd felkapott . Beleharaptam alsó ajkamba , ezzel is azt éreztetve vele tetszik amit csinál . Nyaka köré fontam a kezem , ekkor feltolt a pultra le'söpörve' vele a piros műanyag bulis poharakat . Hajába túrtam , majd Ő a nyakamat kezdte csókolgatni . Jó érző nyögés hagyta el a számat. Pólóját kezdtem el felhúzni , mire hallottam szájából azt a szócskát , hogy A-A .
Újra dereka köré fontam a lábam és vártam arra , hogy meginduljon fel. A lépcsőn is ugyan olyan sebességgel haladt mint a sima felületen . Beértünk az ő szobájába . Mit ne mondjak kellemes meglepetés fogadott . Semmi használt óvszer, koszos ruha a földön . Letett az ágyra . Én alul voltam Ő felül , egymás tekintetét kémleltük . Lélegzet vételében érezhető volt a vágy. Kívánlak.-súgta oda majd egy csókot kért. Amit meg nem kapott. Hirtelen lemászott rólam . Mindjárt jövök , szükség van a biztonságra - A mondat után lemászott rólam majd kacsintott .Belekutakodtam a fiókjába  .  Rossz szokás a kíváncsiság.Az első fiókba hasznos dologra bukkantam . A kis tárgyat a csizma oldalába rejtettem . Hallottam a lépteket a lépcsőn így gyors vissza feküdtem . Egy kis tasak volt a kezében amit az éjjeli szekrényre helyezett . Kicsit még eljátszadozott nyakammal , majd a szoknya alá vezette kezeit . Ekkor fordítottam helyzetünkön . Ajkaimat nyakára tapasztottam , majd erősen szívni kezdtem . Egy halk szisszenés hagyta el száját .kezeit az ágy 'karfájához' vezettem .Felsőjét levettem róla , és hasát kezdtem el apró csókokkal behinteni , majd eljátszottam vele az ujjacskáim szerte mászkálnak a testén játékot. Miután újra csókolgatni kezdtem vészesen közeledtem férfiasságához. Mivel nadrág volt rajta nem igazán akartam levenni róla még azt is. Felkúsztam arcához , és belenéztem gyönyörű szemébe . Kezem végig csúsztattam izmos testén . Gyors fordított helyzetünkön . Még több helyen szívta ki nyakamat. Kicsit fájt , de csak a célom vezetett. Bugyim alá nyúlt és kényeztetni akart. Keze után nyúltam és összekulcsoltam az enyémmel . Felé akartam kerekedni , de ő erősebb volt .Nyilván észre vette, hogy nem nagyon akarom vele . Végül felé kerekedtem . Keze ismét az első helyzetben volt , csizmám szárához nyúltam és előhúztam belőle a bilincset.
-Na , kinevet a végén Bieber úrfi? - mosolyogtam rá
-Ezt nem úszod meg ,engedj el te szajha . - Kiabált rám .
Egy csókot nyomtam ajkára , és arcán végig simítottam .
* Drew szemszöge *
Ezt nem hiszem el soha nem gondoltam volna , hogy Grace ilyen kis rafinált. Lelkem égett a vágytól már szinte láttam a gyönyörű arcán mikor elmegy . Mit is vártam tőle túl okosnak tűnik ahhoz , hogy egy nap után pont ilyennel mint én lefeküdjön . Azért az okossága nem messzire tűnő , azt hiszi a saját szobámba nem tudom magam kiszabadítani . Gondolatmenetem az ajtó csukódása szabta félbe . Biztos , hogy ő ment el , vagy is remélem nagy égés lenne ez a haverok előtt . Miután megbizonyosodtam róla ,hogy elment a kis párna alá próbáltam nyúlni . Ugyanis ott található a kis szerkezet nyitója . Ez sikerült , majd kikulcsoltam a bilincset . Lementem és telefonom kezdtem nyomkodni. Írtam Raynek egy üzenetet :
'Remélem minden megy a bárban ! Találkozunk nálam zárás után ! Csá'- Bieber
Nem sokára jött is a válasz:
'Ja persze , majd átugrok tesó . Látnád , ezt a csajt akit fűzök .Uhh bro .. Csá'
Kiváncsi vagyok  már megint kit fűz ez az idióta , de még a fogadásunkat nem vesztette el . Pedig szinte minden este megfektet egy csajt . A fogadás nálam is fenn áll . Kétszer nem fekszünk le egy csajjal .. Nem hiába nem húztam meg ma Nikát . Talán Grace-t a végére kéne hagynom . Vele nem  csak egyszeri alkalom lesz . Az biztos!
*Grace szemszöge*
Miután kiviharzottam a házból . Kissé fázni kezdtem , így betértem egy bárba. A lányok ismerősök voltak . Nem sok idő múlva rájöttem , hogy Bieber-é a bár.
Odasietett hozzám egy lány a házból .
-Jézusom jól vagy ? -kezdett vizslatni
-Miért , nem úgy nézek ki? - mosolyodtam el , olyan ha láttad volna te is nevetnél módon .
-Mit csinált veled, Drew? - kissé féltékenyen piszmogta oda .
Á ki ez a szép hölgy - Jött oda egy öltönyös fazon Nika még jobban szegezte rám szúrós tekintetét, majd elviharzott ...
-Nincs kedved valamit meginni?-Vezette fel a kérdést.
-Hát öhhm, de miért ne? - mosolyodtam el , kedvem lelombozódhatatlan volt.
Leültem a fickóval a pulthoz . Beszélgettünk , elég rendes srácnak tűnik , Rayennek hívják  , de jobban szereti ha Raynek szólítsák. Már záróra volt, éjfél körül lehetett . Felajánlotta , hogy elvisz mutat valami csodásat . Mit veszíthetnék vele belementem , de először azt mondta be kell menjünk valahová . Egy tűz piros Porsche állt a szemem előtt . Mit is vártam ? Öltönyös fazon. Be indította a motort majd talán 5 perc múlva meg is álltunk a helyen .
Ismerős volt túlságosan is.
-Én megvárlak kint! - Jelentettem ki .
-Ne gyere csak be .. Be akarlak mutatni valakinek .
Jó igen , előbb-utóbb úgy is vissza kellett volna jönnöm a házba .. DE PONT MOST ?! Drew biztos iszonyat dühös rám . Ennek ellenére bementem Rayennel .

* Drew szemszöge *
Egy autó motorjának leállását hallottam , majd lépteket az ajtó felől . Majd Ray lépett be az ajtón . Vállon fogva Gracet . Iszonyat düh keletkezett bennem , de nem fogom leleplezni , hogy bejön Grace . Túlságosan is . Ő érte harcolni kell , míg Nika az első adandó alkalommal rám mászott .
-Mivan haver miért vagy ilyen csendbe ?? - Törte meg a kínos hallgatást Ray.
-Meglepett a látvány . -Hangsúlyoztam a látvány szót .
-Ja igen ő itt a leendő csajom - Célzott Grace-re , és mutatott rá .
-Aha jó tudni , de a csaj itt lakik . - Bunkó voltam , de tudja Ray is ami az enyém az az enyém!
Ray álla a padlót súrolta . De hát akkor ez egy kurva , azért vagy ilyen ruhába ?- Értetlenkedett az a barom . Majd szúrós tekintetemet Rayenre szegeztem tudatva vele , hogy jobb ha elhúz , mert ennek nem lesz jó vége .
Grace az őt megillető szó hallatán felsietett a szobába . 
-Ne már Bieber , ha ribancot vásárolsz küld a bárba , úgy mint dolgozó és ne úgy , mint egy árva lány. - Rayen hangja igen csak sértő volt . 
- Nem én küldtem , és bazdmeg Ray én fizettem érte .Azt csinálok vele amit akarok . - Dörgöltem Ray orra alá.
- Tudom mi a bajod csak nem .. Ne Bieber - nyújtotta el a ' ne ' szó végét .
Hagyjál már ez is csak egy a sok közül , amúgy honnét veszed , hogy nem húztam meg ?
Ekkor egy hang szólalt meg hátam mögül . Mert nem is húztál meg , Bieber - Szipogta .
Rayt a távozásra biztattam , majd újabb fogadást kötöttünk a régit elfeledve . Amelyikünknek először sikerül felszednie Grace-t az kap nem kevés anyagot.
Ismét kötöttem egy idióta fogadást,de mi lesz , ha nem sikerül nyernem így sem megy túl jól az üzlet. Á Bieber már megint az idióta üzleteid ...
 Hogy nyersz , majd ha bunkó vagy , és a csaj sem igazán kedvel ?
bilincset .


1 megjegyzés: