2014. január 4., szombat

∞ WHAT? - Chapter ∞

Hello, Shawty!
Sajnálom , hogy ilyen későn hozok részt. Meg van a 7oo látogató aminek roppantul örülök , hisz ez az első ilyen jellegű blogom . Remélem tetszik majd ez a rész :)
Boldog új évet! xoxo,Berni

Bevásárlás!
Reggel az első utam a fürdőszoba volt. Kicsit rendbe szedtem magam a tegnap után. Kissé túlzás volt az amit Bieberrel tettem , de tudnia kell , hogy nem ő az Úr. Hiába is  megtestesült isten ... Jézusom miket beszélek én itt? Ő rossz,bunkó,barom és még sorolhatni lehetne a jelzőket róla.. Ördögi külső és belső.
Lesiettem a konyhába . Kutatni kezdtem a kis polcon, majd egy teafilter akadt kezem ügyébe .A bögrébe forró vizet engedtem ,majd cukrot és citromot  tettem bele  a  filter mellé. Hallottam , hogy Drew a lépcsőn ballag lefele amolyan durcás fejjel .
-Mi baj van . -vetettem fel neki a kérdést
-Kincsem,lenni kéne valami bajnak ? 
Mondata után hirtelen rám szegte a tekintetét . Ekkor gyors 'bebújtam' a bögrébe és kortyolni kezdtem a teámat, ami finom barackos volt. A forró gőz megcsapta arcom így akarva vagy sem behunytam a szemem.Mire a fiú megszólalt. 
-Semmi , semmi bajom nincs, csak azt szeretném , ha ma eljönnél vásárolni . Tudod kaja meg pia , kifogyott a hűtő.. 
Kicsit túlzottan meglepődtem a kérdésén , így nem csoda , hogy majdnem megfulladtam a barackos csodától. Persze mennyünk .- feleltem.

*
Drew Bieber 

A markomban van , azt hiszem .. Jézusom -kaptam a fejemhez -soha nem akartam még egy lánytól sem komolyabban semmit. Egy éjszaka és semmi más . Nehéz lesz ,de  talán ez a vásárolgatós dolog bejön neki és kicsit meglágyul a szíve . Kicsit megijedtem mikor majd megfulladt a teától , ezért  a kávémat tovább szürcsögtem . Ennyire furcsa lenne neki , ha egy kicsit is előbújik belőlem a régi énem  ? De jó is , hogy ő azt nem ismeri , mert akkor minden nap arról papolna nekem, hogy mi lenne , ha megint suliba járnék és egy kis stréber lennék. Jó nekem ez így , tele vagyok pénzzel a szüleim , ha két havonta haza utaznak . Sosem törődtek velem , ezért sem értem mi a jó istenért látogatnak meg? Gondolataimba belemerülve ültem a széken , majd valahogy kificánkolódtam belőlük.  
-Mikor induljunk drága? - Annyira szeretem ezeket a jelzőket használni a neve helyett , olyan fantasztikus érzés tudni , azt mennyire dühíti őt ez . 
-Bieber! - vette komolyra a figurát - Ne hívj édesemnek,kincsemnek,cicámnak,drágámnak és még sorolhatnám hogy...
-Nos akkor ? Mikor induljunk édesem? 
 A pumpa végleg felment benne látszódott rajta. A bögrét a pulton hagyta majd sietve felindult a lépcsőn és vissza kiabált , hogy felöltözik és mehetünk. 
-Kész vagyok . -Mondta gátlásosan, talán nem kellett volna bedühítenem . 
Kisétáltunk a házból , majd a kocsim felé vettük az irányt , hogy jobb benyomást keltsek kinyitottam az ajtót előtte. Nem kellett sokat kocsikáznunk hamar ott voltunk a kívánt helyen . Egy jó kis bevásárló központ . Igen tudom én vagyok a kemény fiú aki ribancokat lopat el meg dolgoztassa őket ,de nem bírom ki azt , hogy ne szórakozzak a bevásárló kosárral. Megkértem Gracet , hogy üljön bele . Hatalmasat löktem a 'járműn' és felpattantam rá. Grace arcán a mosoly gyönyörű volt mint egy angyalé . Örömünkben mind ketten kiáltoztunk,amit eléggé rossz szemmel nézték a biztonsági őrök . Már kétszer is figyelmeztettek minket , de persze majd pont MI hagyjuk abba nem ?! Grace felkiáltott , hogy vigyázz Drew jönnek! Jó érzés volt , hogy aranyos bársonyos hangján nevemen szólított és nem kekeckedően a fejemre ordította , hogy BIEBER! Azért ez vicces mert szinte mindig én harcolom ki a durva hangnemet tőle . A kis akcióhoz vissza térve . Hatalmasokat löktem a kocsin közben jót nevettünk azon , hogy ők hárman vannak ,futnak és nem képesek minket elkapni . Vagy mégis ?! Hirtelenjéből dermedt elénk egy fafejű őr aminek véletlen neki hajtottam . 
Grace is ledermedt a négy  izmos fickó láttán. Bambulta őket úgy fél percig majd nagy nevetésben tört ki . 
-Drew , Drew ! Mennyünk még egy kört . -utasított . Itt már én sem bírtam és mosolyogni kezdtem . Ti ketten velünk jöttök !- szólt a nagy néger . Nyakon csíptek minket- súgtam oda a lánynak aki a 'bűntársam' . Nem sok kellett és már bent is voltunk a főnök irodájában .Csípős tekintetével csak néha találkoztam , mert nem mertem a szemébe nézni.. A szeme nagyon hasonlított valakijére vagy valaki szeme hasonlított hozzá .. Pár kellően kínos perc után bemutatkozott. 
-  David Johnson az üzlet vezetője , amiben ti annyira elszórakoztatok és segg hülyét csináltatok a dolgozóimból . Elnéző leszek , ha egy kis pénzel fizettek és nem lesz feljelentés . 
Egy kicsit kikerekedett a szemem , hogy ez dúskál a pénzben és PÉNZT AKAR? Gondolkodtam pár percig és mivel nem igazán volt kedvem dolgozni ezért elintéztem egy rendbennel .Megadtam neki a lakcímet ahová jönnie kell és megkapja  a pénzt . Persze itt nem egy hatalmas összegre gondol..Remélem . 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése